Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

ΣΤΟΝ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟ ΤΟΥ....ΓΙΑΟΥΡΤΙΟΥ ΜΕ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ!!

Κάτι σκεφτόμουν σήμερα βλέποντας φωτογραφίες…και ξαφνικά έτσι όπως τακτοποιούσα τα συρτάρια μου ξεπήδησε το σημερινό θέμα…. 

Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ έχω ακόμα έντονη την ανάμνηση της γιαγιάς μου στο χωριό που όταν ζούσε, τα καλοκαίρια με έστελνε να αγοράσω γάλα από τους γείτονες μας για να φτιάξει όμορφο...γευστικό και πλούσιο σπιτικό γιαουρτάκι το οποίο αποθήκευε στα γνωστά μας πήλινα βαζάκια...

Εγώ φυσικά δεν το έτρωγα...άδικα με παρακαλούσε...ώσπου μεγάλωσα και σιγά σιγά άρχισα να το δοκιμάζω....βέβαια αγόραζα τις γνωστές πλαστικές συσκευασίες του τις οποίες ή πετούσα στην ανακύκλωση ή κρατούσα για κατασκευές....και είχα πάντα την απορία....μα που τα έβρισκε η γιαγιά αυτά τα πήλινα κεσεδάκια;;;;; το 2008 βρέθηκα στις Σπέτσες και εκεί...επειδή είχε μόνο ένα super market που είχε συνήθως τοπικά προιόντα...να το το πήλινο κεσεδάκι!!!η προισταμένη μου εκεί είχε μαζέψει στο νηπιαγωγείο πάνω από 50 τέτοια και μάλλον και ακόμα περισσότερα από τότε που έφυγα!!!και εγώ μάζεψα αρκετά τότε...αφού αυτό το γιαούρτι υπήρχε στο νησί...
Αρκετά όμως με το γιαουρτάκι....όσο σημαντική είναι η διατροφική του αξία...σήμερα θα ασχοληθώ με το καημένο το κεσεδάκι...το οποίο οι περισσότεροι δεν του δίνουν σημασία....

Τι χρειαζόμαστε.....:

πήλινο κεσεδάκι από γιαούρτι
μπλε τεμπερα
κοχύλια και άμμο
ρεσω κεράκια
ατλακολ
Βάφουμε το πήλινο με τέμπερα μπλε και προαιρετικά μόλις στεγνώσει το περνάμε και από λούστρο...βάζουμε στο γείσο του ατλακόλ και το βυθίζουμε σε μια λεκάνη που έχουμε βάλει άμμο ή χαλίκι από τη θάλασσα και το αφήνουμε να στεγνώσει...βάζουμε ατλακολ και στον πάτο του και πασπαλίζουμε με χαλίκι....την επόμενη μέρα με σιλικόνη καλύτερα κολλάμε τα κοχύλια και με ατλακόλ το ρεσό στον πάτο και....ΕΤΟΙΜΟ ΤΟ ΝΗΣΙΩΤΙΚΟ ΚΗΡΟΠΗΓΙΟ!!! το συγκεκριμένο το έχω από τις Σπέτσες...το φτιάξαμε μαζί με τα παιδιά για καλοκαιρινό δώρο



δεν σας αρέσει το κηροπηγιάκι???κανένα πρόβλημα...ας το κάνουμε θήκη για συνδετήρες...γόμες...κουμπιά...και ότι άλλο θέλετε...πως θα το κάνουμε??απλάαααααααα
χρειαζόμαστε κορδέλες....κορδόνια..κουμπιά και λουλούδια υφασμάτινα...στο jumbo τα βρίσκεται με 50 λεπτα το κάθε υλικο...και φυσικά κόλλα ρευστή UHU.
βάζουμε κόλλα γύρω από το πήλινο και όπως θέλουμε κολλάμε τα κορδόνια κτλ...και να το το βαζάκι μας
ελπίζω να σας άρεσαν....και να φτιάξετε πολλά από αυτά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου