Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Γιορτάζει η μανούλα μια ανοιξιάτικη μέρα....


Κατασκευούλες για τη μαμά μας από προηγούμενες χρονιές...
μέσα στο μαγικό κουτί...κοινώς στο σκληρό μου δίσκο βρήκα και αυτές τις παλαιότερες κατασκευούλες...ευκαιρία να τις ανεβάσω λοιπόν...

ενα μπουκέτο λουλούδια για τη μαμά...κάπως ετσι ξεκίνησε η ιδέα για αυτή την κάρτα
 εκοψαν 3 λουλούδια και εστριψαν γκοφρέ χαρτί για το κοτσάνι και τα κολλήσαμε έτσι σαν να είναι μπουκέτο...κολλήσαμε και μια τρισδιάστατη πεταλουδίτσα και να η κάρτα μας...

καδράκι από πηλό για τη μαμά...απλώσαμε τον πηλό σαν πίτα...και με καλαμάκι από σουβλάκι χαράξαμε τον εαυτό μας και τη μαμά μας με μια καρδιά και μετά με νερομπογιά βάλαμε χρώμα...



 αλλη μια καρτούλα απλή και εύκολη...


και αυτή την κρεμαστρούλα για τα κολιέ της μαμάς την είχαμε πρόπερσι...ιδέα της Γιώτας Ραπάνου που ηταν η προιστάμένη μου τότε...ειχαμε κρέμάσει πάνω το στολιδι με την καρδιά και την κάρτα που βλέπετε στα αριστερά για να τα δώσουν ετσι δεμένα όλα μαζί...


να και μια αρωματική καρδιά με κορδέλα για να κρεμαστεί όπου θέλει η μαμά..." Μανούλα το άρωμα σου με τρελαίνει" και αυτή η ιδέα της Γιώτας...τα είχαμε περάσει μια χαρά εκείνη τη χρονιά!!

5 σχόλια:

  1. ΑΑΑΑΑΑΑΑαα και αυτά μου αρέσουν!!!Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λοιπον Κατερινιώ! Αποθηκεύω αποθηκεύω αποθηκεύω! Την καρτα με τα λουλούδια και την πεταλουδα! Μου αρεσε τρελά! Επίσης το γυψοκαδράκι! Φανταστικό!΄Ευχαριστούμε πολύ Κατερίνα μου! Φιλια! (και το περσινο σου πακέτο μου άρεσε, το ξέρεις ε;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή