Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

Το μαγικό κουτί της...Κατερίνας λοιπόν!!!

Προβληματίστηκα πολύ τόσο με το όνομα όσο και με την κίνηση μου να ξεκινήσω ένα ιστολόγιο...αλλά η πρόκληση αυτή μου άρεσε και ο χρόνος θα δείξει...
Η ιδέα να το ονομάσω έτσι ήταν....τι άλλο μα ένα παραμύθι!!
Η Αριάδνη...η ηρωίδα μας...έχει ένα μαγικό κουτί που της είχε χαρίσει ο παππούς της.
- Είναι όμως μυστικό, της ψιθύρισε τη μέρα που της το χάρισε. Χάρη σε αυτό θα μπορείς να γίνεσαι κάθε φορά ότι θέλεις....έτσι της έδωσε το κλειδί για να μπει μέσα σε αυτό αφού σε αυτόν τον μαγικό κόσμο μόνο τα παιδιά μπορούν να μπουν μέσα..το ταξίδι της ξεκινά και στο τέλος αντιλαμβάνεται πόσο σημαντικό είναι ο ρόλος των μεγάλων ώστε να μεγαλώνουν σωστά τα παιδιά και πόσο μεγάλη ευθύνη είναι η φροντίδα των παιδιών...
Έτσι λοιπόν και εγώ αποφάσισα να ξεκινήσω το ταξίδι στον κόσμο των παιδιών και όχι μόνο.....
ελπίζω να τα καταφέρω.... :)

15 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολυ Μόσχα μου!!άντε να το συνεχίσεις και εσύ το δικό σου!!

      Διαγραφή
  2. Αχ Κατερινάκι μου! Πόσο χαίρομαι που ήρθες στην παρέα της μπογκογειτονιάς μας! Καλή αρχή, καλές αναρτήσεις, να έχεις μια δημιουγική χρονιά για να έχουμε κι εμείς να βλέπουμε!!!!!!!!! Ότι θέλεις εμείς είμαστε εδώ! ΟΛΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΙΑ ΟΛΕΕΕΕΕΕΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να είσαι καλά κοπέλα μου!!εσύ μου έβαλες την ιδέα άλλωστε :)

      Διαγραφή
  3. ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΓΛΥΚΟ.ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ.ΠΕΡΙΜΕΝΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ...ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΘΑΥΜΑΤΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για να δούμε...για να δούμε...θα πετύχει η συνταγή;;;;ευχαριστώ για τα καλά λόγια!!

      Διαγραφή
  4. ΚΑΤΕΡΙΝΑΑΑΑΑΑ!!!!! ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΙΔΑ! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ! ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΡΙΑΔΝΗ!! Ο'ΤΙ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ, ΕΔΩ ΕΙΑΣΤΕ.... ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Άρι μου...μην ανησυχείς θα αρχίσω να κάνω ερωτήσεις άμεσα...γιατί δυσκολεύομαι

      Διαγραφή
  5. Καλοτάξιδο Κατερινιώ!!!! Η καλή μέρα απ'το πρωί φαίνεται λένε, το στίγμα που δίνεις μου αρέσει πολύ! Θα σε παρακολουθώ και ό,τι χρειαστείς, σφύρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα σφυρίξω...θα σφυρίξω και που θα πάει θα το μάθω!!!έυχαριστώ πολύ...ελπίζω το βράδυ να σας γράψω και άλλα για το μαγικό κουτί...έχει και άλλη ερμηνεία εκτός από το παραμύθι

      Διαγραφή
  6. Καλή αρχή Κατερίνα!!!!!!Ο τίτλος σου λέει πολλά!!!!!!!Περιμένουμε τις μαγικές σου αναρτήσεις.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου ελπίζω να τα καταφέρω να σας μαγεψω με τις αναρτήσεις μου..έτσι κι αλλιώς η αφόρμηση ήσασταν εσείς με τις ιδέες σας

      Διαγραφή
  7. Μπραβο Κατερινα!!καλη αρχη κι ολα θα πανε μια χαρα......συγχαρητηρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
    ΟΜΟΡΦΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΔΟΥΛΙΤΣΑ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ευχαριστώ πολύ κορίτσια!!!να είμαστε όλες καλά...να δημιουργούμε όμορφα πράγματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή